אודות

קצת עלינו

Active Planet עוסקת בתיירות אקטיבית ומתמחה בארגון חופשות ספורט מופלאות לחובבי סאפ, ריצה, כדורשת ואקשן משפחתי!

אנחנו מציעים חופשות שחושבות מחוץ לקופסה. חופשות מסעירות שמשלבות את הספורט שאתם אוהבים במיוחד עם טיולים מרתקים במקומות קסומים.

בין אם אתם אוהבים לרוץ, לחתור בסאפ, לשחק כדורשת ולכייף באקשן משפחתי - באקטיב פלנט תמצאו את מה שתפור במיוחד בשבילכם!

הרבה מחשבה הושקעה ביצירת חופשות ייחודיות שיקלעו לנקודת המפגש של התשוקה לספורט, לטיולים ולנופש בחו"ל. יצרנו שיתופי פעולה פוריים עם אנשי תיירות וספורט מקומיים ביעדים השונים, עם האנשים שיודעים הכי טוב מה הן פנינות החמד הנסתרות, שבילים ומערות חבויות, יקבים ומסעדות משובחות.

אל החופשות בתאריכים השמורים, ניתן לצאת בקבוצות של מינימום 10 אנשים, ולחופשות פרטניות של זוגות ומשפחות, יש לבדוק תאריכים רצויים ומחירים במהלך העונה.

קצת פרגון

אופיר רם, סאפ חיפה -  מאושיות הסאפ בארץ, חותר, גולש ומדריך מוביל:

"היינו ארבעה ימים על יאכטה, יום באחד האיים ואז נסענו לבוסניה לחתור על נהר, שם נשארנו לישון בבית דירות מפואר וסיימנו ביום תרבות בעיר עתיקה של דוברובניק. היה טיול אינטנסיבי גם בחוויות, גם במפגש הבין אישי עם אנשים צבעוניים ומדהימים וגם באין סוף חתירות (סה"כ חתרנו כ 100 ק"מ..). עשינו חתירות בוקר מוקדמות בנופים קסומים ובים חלק כטוסיק של תינוק  עם יאכטה שמלווה אותנו ועליה מחכה ארוחת הבוקר. עשינו חתירות שקיעה בין האיים ובים הפתוח. כשהתחזית אפשרה, יצאנו לדאוון ווינד בים הגדול, חתרנו למערות ובתוכן, חתרנו במפלים עצומים, חתרנו בנהר, הטלנו עוגן במפרצים סודיים צבועים בגווני טורקיז, שנירקלנו, שחינו ועשינו מלא שטויות. עשינו גם טיול אופניים כדי לראות את נופי האיים עוצרי הנשימה, כיבינו שריפה על אחד האיים בדרך ככבאי קומנדו ימי ... עשינו סאפ סקי וקייק סקי ובעיקר לא הפסקנו לאכול ולהתפנק במסעדות גורמה על המים..
איך לומר ... היה פשוט מדהים!!!!
תודה לדפנה מאקטיב פלנט שהגתה את הטיול ודאגה לכל הצד הארגוני שתוקתק באופן מושלם. תודה לג'יקו הקפטן המקומי שליווה וזרם איתנו עד הסוף ובעיקר תודה ענקית לחותרי סאפ חיפה -  בלעדיכם לא היה מתרחש כל הקסם הזה!!! נתראה בטיול הבא...."

שירז סגאה-ליאם, מאמנת קבוצות כדורשת (קבוצות דורה, חוף חפר ומטרו):

"באוגוסט האחרון (2016) יצאתי עם קבוצה של 12 שחקניות כדורשת לאימונים וחופשה בפאפוס קפריסין. Active Planet ׁׁדאגו לכל הפרטים, אולמות ספורט, פעילות מגבשת ומלון מפנק. תודה רבה על נסיעה מתוקתקת, מסודרת וללא רבב. היה תענוג לצאת אתכם, ומצפה לשיתופי פעולה בהמשך"

איילת זיו-הלפרן, מורה ליוגה, בעלת הסטודיו "עת היוגה" בבת חפר:

"בספטמבר 2015 יצאה למונטנגרו קבוצה מגוונת של כ 25 איש, לחופשה מדהימה, שכללה תרגולי יוגה בהדרכתי, טיולי טבע, אוכל טוב והרבה רגעים קסומים. אקטיב פלנט תיכננו את הטיול, דאגו לפרטים הקטנים והיו קשובים כל העת לשנות/להוסיף ולהעשיר את החוויה. בטוחה שתהנו גם בחופשות הבאות! "

איריס שמואלי-צסלר, עו"ד מת"א,  יצאה עם משפחתה לחופשת יאכטה באיים האדריאטים:

" בקיץ האחרון (2016) יצאנו לחופשה שאין כדוגמתה!  - נופש מדהים לאורך חופי קרואטיה.

במשך שבוע בילינו חופשה קסומה בלב ים, שתוכננה ואורגנה עד הפרט האחרון על ידי אקטיב פלנט.

שכנו בלב העיר העתיקה של העיירה המרהיבה דוברוניק, השוכנת על החוף. לאחר יומיים של תיור בסמטאותיה ועל חומותיה של העיר הפלגנו אל מימיו הזכים של הים האדריאטי. ראשית, הפלגנו אל האי שיפן, אחד האיים הקסומים, מבין אלף האיים האדריאטים, ובו בילינו במשך יומיים לאורך חופו המקסים, בסיורים ובטיולי אופניים. משיפן עלינו על הקטאמרן ויצאנו להפלגה לאורך החופים.

במשך ימים שטנו בקטאמרן המצויד והמאובזר בינות האיים, תוך שאנו מתענגים על ארוחת בקר עשירה שהוכנה לנו על ידי הקפטן, נהנים מן השייט, מן הקפיצה אל המים הכחולים- סגולים, מן השחיה האינסופית ומספורט ה סאפ. עצרנו באזורים מדהימים, בהם טיילנו ורכבנו על אופניים. בערבים סעדנו סעודות במסעדות מקומיות מן המשובחות ביותר. היתה זו חופשת חלומותינו ! הנאתנו הייתה ללא גבול !! "

מניה רוזמן-אונגרפלד, שחקנית כדורשת בעמק יזרעאל,  יצאה לחופשת כדורשת במונטנגרו:

" טיול הכדורשת במונטנגרו היה שבוע בלתי נשכח. רווי בנופים עוצרי נשימה ושילוב של רפטינג חווייתי, אומגה, טיולים וכדורשת. ממש הותיר טעם של עוד ושלא ייגמר...דומני שזו התחושה כשאומרים: גן עדן... מחכה כבר בקוצר רוח ליעד הבא! מהרגע הראשון שהצטרפתי לטיול של אקטיב פלנט, זכיתי לחיבוק גדול. זאת היתה הצלחה שהתחילה במפגש הכנה ונמשכה עד רגעי החיבוק והפרידה בנתב"ג. הטיול היה מאורגן להפליא, חברי, נעים, מפתיע כל פעם מחדש ועם יחס אישי של המארגנים. חזרתי טעונה בשק של דברים טובים ובטעם של הרבה עוד...אז מתי יוצאים?"